Gwarancja i reklamacje
Każdy zakupiony przez Państwa towar w naszym sklepie internetowym objęty jest taką samą gwarancją jak w sklepie klasycznym. Akcesoria i wyposażenie tj. zasilacz, przewody zasilania, baterie objęte są 6 m-c okresem gwarancji.
Wychodząc naprzeciw Waszych oczekiwaniom, reklamacje rozpatrywane są w najkrótszym możliwym czasie.
Okres gwarancji rozpoczyna się od momentu wystawienia paragonu bądź faktury zakupu na wybrany przez państwa produkt. Gwarancją objęte są wszelkie wady produktu, które objawią się tuż po otrzymaniu go oraz przez cały okres trwania gwarancji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzeniami mechanicznymi.
Czas naprawy serwisowej trwa do 28 dni roboczych.
Składanie reklamacji
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza reklamacyjnego, który należy wypełnić przy składaniu reklamacji:
Formularz reklamacyjny
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Poprawnie wypełniony dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu na swój koszt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Allepaznokcie Michał Szewczyk Alicja Szewczyk S. C.
ul. Piotrkowska 270
90-361 ŁÓDŹ
4. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas reklamowanego produktu.
5. Sprzęt przekazywany jest do autoryzowanych punktów naprawy. W przypadku uznania reklamacji dokonamy naprawy lub wymiany.
6. Naprawiony lub wymieniony sprzęt odsyłamy na nasz koszt pod wskazany w formularzu adres.
7. W żadnym przypadku prosimy nie wysyłać reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas podjęta.
8. Reklamacje niezgodności produktów z zamówieniem, uszkodzenia towaru należy zgłaszać do 7 dni od otrzymania przesyłki.Po upływie tego terminu reklamację nie będą rozpatrywane.
9. Produkty z wyprzedaży nie podlegają zwrotom oraz reklamacjom.
10. W przypadku braku produktu z zamówienia kontaktujemy się z klientem telefonicznie i mailowo. W sytuacji gdy nie ma odzewu z Państwa strony wysyłamy zamówienie z rzeczami które są aktualnie dostępne u nas na magazynie, kwoty będą pomniejszane o różnice wynikającą z braku towaru ( pobranie, przelew- w tym przypadku prosimy o podanie numeru konta wraz z numerem zamówienia na adres email)