Allepaznokcie
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Kategorie

Wszystko co kochasz w jednym miejscu! ❤️

Zajrzyj na naszego bloga!

Witamy na naszej nowej stronie AllePaznokcie.pl!

Dostawa i Płatności

Czas realizacji zamówienia

WYSYŁKA W 24H!

Odbiory osobiste, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00

Zamówienie złożone po godzinie 14:00, będą realizowane kolejnego dnia roboczego (poniedziałek - piątek).

Zamówienia złożone do godziny 12:00 w dni robocze, zostaną wysłane w ten sam dzień. Dotyczy zamówień express!

Prosimy pamiętać, że termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

Dokładamy wszelkich starań, aby mogli się Państwo cieszyć zakupionym towarem jak najszybciej, dlatego CZAS WYSYŁKI zamówienia jest podany na końcu składania zamówienia.

W przypadku zamówień niestandardowych lub chwilowych braków magazynowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim przypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Czas realizacji może się również nieznacznie wydłużyć w okresach przedświątecznych. Realizacja oznacza proces od chwili złożenia zamówienia do momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską i dotyczy dni roboczych.

 

Przesyłki kurierskie

Przesyłki doręczane są w dni robocze na terenie Polski (lub innych krajów europejskich) za pośrednictwem:

  • Firmy kurierskiej DPD + paczkomat + express

  • Firmy kurierskiej DHL + paczkomat

  • Firmy kurierskiej InPost + paczkomat

  • Poczty Polskiej

  • paczkomat Orlen Paczka

  • odbiór osobisty

     

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera wynosi do 48 godzin, od momentu nadania przez nas paczki. Zazwyczaj doręczenie następuje z dnia na dzień.

Aby kurier dostarczył przesyłkę wymagana jest obecność w domu osoby upoważnionej do odbioru paczki.

W przypadku nieobecności adresata, można przesyłkę odebrać osobiście w najbliższym oddziale firmy kurierskiej (w zależności od wybranego dostawcy), bądź zamówić kolejne doręczenie na swój adres. Termin odbioru przesyłki od firmy kurierskiej należy sprawdzać bezpośrednio na stronie przewoźnika.

Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

W przypadku przesyłki pobraniowej, płatność następuje u kuriera przy odbiorze (istnieje możliwość otworzenia i sprawdzenia paczki przed zapłatą).

UWAGA! Przesyłka kurierska pobraniowa obowiązuje tylko na terenie Polski!

Lokalizacja przesyłek i status zamówienia

Przesyłkę można zlokalizować klikając na odpowiedni link poniżej i wpisując w odpowiednim polu numer przesyłki:

  1. Kurier DPD - SPRAWDŹ TUTAJ

  2. Poczta Polska - SPRAWDŹ TUTAJ

  3. Paczkomaty InPost - SPRAWDŹ TUTAJ

  4. Orlen Paczka - SPRAWDŹ TUTAJ

  5. Kurier DHL - SPRAWDŹ TUTAJ

Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

W przypadku wykrycia wady technicznej lub uszkodzenia mechanicznego towaru podczas dostawy, uszkodzenia paczki, lub innych wad wynikających z błędu przewoźnika należy otworzyć przy kurierze paczkę i spisać protokół szkody oraz poinformować nas o zaistniałej sytuacji jak najszybciej.

Płatności można dokonywać w następujący sposób:

  • Szybkie Płatności Online, - przekierowanie do banku

  • Karty płatnicze,

  • Google Pay

  • BLIK,

  • płatności odroczone PayPro – Kup teraz, zapłać pózniej

  • przelew bankowy

  • PayPal Express Checkout

  • mBank mRaty

  • płatności gotówkowe (w przypadku odbioru osobistego)

Przelew standardowy

Przelew bankowy na rachunek:

Allepaznokcie Michał Szewczyk Alicja Szewczyk s.c.
ul. Piotrkowska 270
90-361 Łódź

 

W TYTULE PRZELEWU PROSIMY WPISAĆ NR ZAMÓWIENIA ALLEPAZNOKCIE

Konto do wpłat krajowych:

BPKO PL06 1020 3378 0000 1902 0259 8688

Beneficiary bank code: BPKOPLPW

 

Konto do wpłat zagranicznych:

Euro PL27 1020 3378 0000 1202 0377 1771

Beneficiary bank code: BPKOPLPW

 

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia (lub poinformowanie Sklepu o potrzebie wydłużenia czasu przeznaczonego na dokonanie płatności). W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, zamówienie zostaje usunięte.

Przesyłki opłacone przelewem są realizowane po otrzymaniu autoryzacji banku, lub Blue Media.

UWAGA! Niektóre produkty z naszej oferty nie podlegają promocji gratisowej wysyłki. Odpowiednia adnotacja zamieszczona jest w opisie kategorii.

Koszt przesyłki na terenie Polski

Do wartości zamówienia doliczana jest kwota odpowiadająca wybranemu przez Klienta sposobowi przesyłki.

 Koszty dostawy

Koszt przesyłki na terenie UE

Promocja, dotycząca darmowej wysyłki za zakupy o łącznej kwocie przekraczającej 349 zł obowiązuje TYLKO i wyłącznie na terenie POLSKI.

Koszty dostawy zagranicznej DHL

 

 Koszty dostawy zagranicznej DPD

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium