Allepaznokcie
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Kategorie

Wszystko co kochasz w jednym miejscu! ❤️

Zajrzyj na naszego bloga!

Witamy na naszej nowej stronie AllePaznokcie.pl!

Czas dostawy

Jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.  

Zamówienie z opcją odbiór osobisty jest realizowane na miejscu po przybyciu klienta po odbiór towaru (prócz formy płatności przelew, gdzie czas zaksięgowania wpłaty może trwać nawet do 3 dni roboczych).

Zamówienie są przygotowywane do wysyłki w przeciągu 2 dni roboczych - nie dotyczy zamówień EXPRESS, które wysyłane są w tym samym dniu roboczym.

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi 24h!

W okresie Świątecznym oraz wakacyjnym (urlopowym), czas realizacji zamówień może wydłużyć się do 7 dni roboczych.

 

Odbiór osobisty, jest tylko i wyłącznie w naszym Stacjonarnym Sklepie w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 270! 

 W przypadku braku produktu z zamówienia kontaktujemy się z klientem telefonicznie i mailowo. W sytuacji gdy nie ma odzewu z Państwa strony wysyłamy zamówienie z rzeczami które są aktualnie dostępne u nas na magazynie, kwoty będą pomniejszane o różnice wynikającą z braku towaru ( pobranie, przelew- w tym przypadku prosimy o podanie numeru konta wraz z numerem zamówienia na adres email)

 

Kurierzy doręczają przesyłki od 9 do 16 - zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia - może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy!). Zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, oraz Poczty Polskiej.

Przesyłka zostanie doręczona zazwyczaj następnego dnia roboczego od daty wysłania.

W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego.

Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt.

Zamówienie przesłane kurierem za pobraniem kupujący opłaca gotówką przy odbiorze (w zamówieniu należy wybrać sposób płatności "za pobraniem"). 

Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, Jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana!

Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium